Windykacja- uwaga na oszustów!

Wysłane przez windykator.terenowy 
14
Windykacja- uwaga na oszustów!
10 lis 2014 - 21:02:36
Firm windykacyjnych jest obecnie na rynku obrotu wierzytelnościami bardzo dużo, niestety warto podkreślić że wiele z nich jest mało skutecznych i po prostu nie uczciwych. Trudno jednoznacznie określić które to firmy. Zajmuję się windykacją terenową od wielu lat. Prowadząc swoją działalność zauważyłem, że rośnie liczba oszustów wykorzystujących zaufanie, bezsilność oraz niewiedzę wierzycieli. Pseudo windykatorzy terenowi pobierają wysokie zaliczki, na działania terenowe. Oczywiście nie wywiązują się z zawartej umowy. Głównym celem oszustów jest zaliczka. Dodatkowo na podpisanym przez zleceniodawcę zleceniu jest paragraf mówiący o przepadku całej lub części zapłaconej kwoty, ponieważ nie zależnie od efektu koszty zostały poniesione.
Wierzytelności bez przerwy przybywa, dłużników równomiernie. Rynek długów ma tendencje wzrostowe więc, analogicznie, na potrzeby popytu i podaży w branży windykacyjnej będzie przybywało firm windykacyjnych, ukierunkowanych na szybki zysk z aliczki. Jednak ku przestrodze wierzycieli, przywołuję do zachowania czujności pod czas negocjacji i podpisywania zlecenia windykacji. Najtrudniejszy jest wybór firmy windykacyjnej oferującej usługi windykacji terenowej. W przypadku windykacji terenowej zwanej bezpośrednią lub też twardą, mamy wielu tak zwanych przebierańców, oszustów.

Pozdrawiam
Artur
Re: Windykacja- uwaga na oszustów!
20 lut 2015 - 14:35:00
Magna Era to taka firma
[oszukani-finanse.pl]
03 mar 2015 - 19:36:25
W jaki sposób sprawdzić taka firmę windykacyjną. Rozumiem, że napewno nie ma co wpłacac pieniędzy przed wykonaniem zlecenia. Jakie zapisy powinna zawierać taka umowa?
31 mar 2015 - 12:10:40