Usługa jest dostępna dla wszystkich zarejestrowanych użytkowników Serwisu. Rejestracja w Serwisie jest bezpłatna i jest dostępna zarówno dla klientów indywidualnych jak i biznesowych. Aktywacja konta wymaga potwierdzenia posiadanego adresu e-mail.
Dostęp do treści przyznawany jest po wniesieniu jednorazowej opłaty w wysokości 12 złotych (brutto). Opłata wnoszona jest za pośrednictwem serwisu PayU w postaci przelewu z konta bankowego.
Aktywacja usługi następuje automatycznie po otrzymaniu przez Serwis pozytywnej autoryzacji płatności z serwisu PayU.
Umowa jest zawierana na czas nieokreślony.
W przypadku usług świadczonych na rzecz Konsumentów odpowiedzialność Operatora jest regulowana przez obowiązujące przepisy prawa w tym przepisy kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 Nr 144 poz. 1204 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
Jeżeli Serwis nie wykonał jeszcze w pełni usługi Konsument ma prawo odstąpić od zawartej umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Aby odstąpić od umowy Konsument ma obowiązek poinformować Serwis o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Celem skorzystania z prawa odstąpienia od umowy Konsument może skorzystać ze wzoru formularza o odstąpieniu stanowiącego załącznik nr 2 do Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
Konsument może zlecić wykonanie usługi przed upływem 14 dniowego terminu do ustawowego odstąpienia od umowy o jakim mowa w art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
Minimalny czas trwania zobowiązań Konsumenta odpowiada czasowi trwania zawartej umowy
Serwis jest zobowiązany do świadczenia usług w sposób niewadliwy
Serwis ma obowiązek do rozpatrywania reklamacji zgłoszonych przez użytkowników usługi. Klient może szybko i efektywnie kontaktować się z Serwisem pod adresem e-mail: info@windykacja.pl.
Reklamacja składana przez Klienta w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem usług przez Serwis powinna zostać sporządzona w formie pisemnej oraz określać Klienta w sposób umożliwiający jego identyfikację, nazwę i typ usługi, której reklamacja dotyczy, przedmiot reklamacji, okoliczności uzasadniające reklamację oraz żądanie Klienta naprawienia szkody. Reklamację należy złożyć w siedzibie Operatora przy ulicy Kazimierza Wielkiego 27, 50-077 Wrocław. Serwis rozpatrzy Reklamację w terminie siedmiu dni roboczych od daty jej doręczenia, a następnie prześle Klientowi odpowiedź, wskazując rozstrzygnięcie oraz jego uzasadnienie.
Klient ma możliwość z skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji oraz dochodzenia roszczeń na zasadach określonych niniejszym regulaminem oraz przepisami prawa polskiego.