W związku z rozszerzeniem działalności gospodarczej o branżę ubezpieczeniową, potrzebowałbym wdrożyć jakiś system, do lepszego zarządzania klientami, polisami oraz ważnymi datami - czyli terminarzem.
Może ktoś już przerabiał ten temat, i podzieli się opiniami, jakie oprogramowanie sprawdza się w tej roli najlepiej?
W wersji tańszej, wszelkie zapisy możesz prowadzić w Google Docs. Jest to darmowe narzędzie: arkusz kalkulacyjny czy edytor tekstu.
W praktyce, przy dużych ilościach danych, sprawuje się średnio i łatwo się pogubić.
My kupowaliśmy oprogramowanie call center i oni mieli do tego fajny system. W każdym razie, jak to branża ubezpieczeniowa to też potrzebujecie narzędzie do kontaktów z klientem, dlatego polecam stronkę, można ciekawych rzeczy się dowiedzieć. Też kiedyś ktoś na forum mi ich polecił i opłacało się To taka forma odwdzięczenia